سوالات مکرر
ارسال سوال
چگونه می توان درخواست یا شکایت خود را به فرمانداری ارائه داد تا مورد بررسی قرار گیرد ؟
سامد چیست و چگونه می توان از طریق سامد درخواست خود را پیگیری نمود؟
چگونه می توان درخواست یا شکایت خود را به فرمانداری ارائه داد تا مورد بررسی قرار گیرد ؟
برای این کار چندین روش وجود دارد :
با مراجعه به سایت رسمی فرمانداری قروه به آدرس www.ghorveh.gov.ir و انتخاب لینک " فرمها " از منوی " فرمانداری و مردم " ، "فرم شکایت و درخواست مردمی ( فرم شماره یک ) " را چاپ نموده و پس از تکمیل آن را به واحد روابط عمومی و رسیدگی به شکایات فرمانداری قروه تحویل نمایید .
با مراجعه به سایت رسمی فرمانداری قروه به آدرس www.ghorveh.gov.ir و انتخاب لینک "ارتباط با فرمانداری " ، نسبت به تکمیل فرم الکترونیکی مذکور اقدام نموده و با دریافت کد رهگیری ، نتیجه را از طریق لینک " رسیدگی به شکایات " دریافت نمایید.
با سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) از طریق شماره تلفن سه رقمی 111 تماس گرفته و شکایت و یا درخواست خود را مطرح نمایید.
با شماره تلفن سه رقمی 138 ، واحد رسیدگی به شکایات مستقر در فرمانداری تماس گرفته ، شکایت و یا درخواست خود را مطرح نمایید.
همچنین می توانید در روزهای دوشنبه ، با مراجعه به فرمانداری از ساعت 8 صبح الی 12 ظهر ، در برنامه ملاقات عمومی فرماندار ، درخواست و یا شکایت خود را بیان نمایید.
بالا
سامد چیست و چگونه می توان از طریق سامد درخواست خود را پیگیری نمود؟
سامد کوتاه شده واژه های "سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت " است که از طریق آن می توان درخواست ، شکایت ، پیشنهاد خود را به فرمانداری منتقل نمایید تا مورد پیگیری قرار گیرد.
برای ارتباط با سامد با شماره تلفن سه رقمی 111 تماس گرفته و پس از بیان درخواست و یا شکایت خود ، یک شماره پرونده دریافت می نمایید . جهت اطلاع از پاسخ نهایی درخواست و یا شکایت خود با 111 تماس گرفته و با بیان شماره پرونده از نتیجه نهایی مطلع می شوید.
بازدید [ 2463 ]