سوالات مکرر

چگونه می توان درخواست یا شکایت خود را به فرمانداری ارائه داد تا مورد بررسی قرار گیرد ؟

برای این کار چندین روش وجود دارد :

  1. با مراجعه به سایت رسمی فرمانداری قروه به آدرس www.ghorveh.gov.ir  و انتخاب لینک " فرمها " از منوی " فرمانداری و مردم " ، "فرم شکایت و درخواست مردمی ( فرم شماره یک ) " را چاپ نموده و پس از تکمیل آن را به واحد روابط عمومی و رسیدگی به شکایات فرمانداری قروه تحویل نمایید .
  2.  با مراجعه به سایت رسمی فرمانداری قروه به آدرس www.ghorveh.gov.ir  و انتخاب لینک  "ارتباط با فرمانداری " ، نسبت به تکمیل فرم الکترونیکی مذکور اقدام نموده و با دریافت کد رهگیری ، نتیجه را از طریق لینک  " رسیدگی به شکایات " دریافت نمایید.
  3. با سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) از طریق شماره تلفن سه رقمی 111 تماس گرفته  و شکایت و یا درخواست خود را مطرح نمایید.
  4. با شماره تلفن سه رقمی  138 ، واحد رسیدگی به شکایات مستقر در فرمانداری تماس گرفته ،  شکایت و یا درخواست خود را مطرح نمایید.
  5. همچنین می توانید در روزهای دوشنبه ، با مراجعه به فرمانداری از ساعت 8 صبح الی 12 ظهر ، در برنامه ملاقات عمومی فرماندار ، درخواست و یا شکایت خود را بیان نمایید.

بالا

سامد چیست و چگونه می توان از طریق سامد درخواست خود را پیگیری نمود؟

سامد کوتاه شده واژه های "سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت " است که از طریق آن می توان درخواست ، شکایت ، پیشنهاد خود را به فرمانداری منتقل نمایید تا مورد پیگیری قرار گیرد.

برای  ارتباط با سامد با شماره تلفن سه رقمی 111 تماس گرفته و پس از بیان درخواست و یا شکایت خود ، یک شماره پرونده دریافت می نمایید . جهت اطلاع از پاسخ نهایی  درخواست و یا شکایت خود با 111 تماس گرفته و با بیان شماره پرونده از نتیجه نهایی مطلع می شوید.

بالا